Dag 5, Sainte-Maxime & Saint-Tropez

22 maart 2018 - Saint-Tropez, Frankrijk

Vandaag was het de beurt aan Sainte-Maxime en Saint-Tropez.

Om half 10 werden we verwacht bij de bus.

Na wat enig oponthoud en een kleine stop in Saint-Raphaël voor foto’s te schieten kwamen we aan in Sainte-Maxime.

Vanuit hier zouden we met de boot over steken naar Saint-Tropez.

Door de harde wind was het nog maar de vraag of de boten wel vaarden, gelukkig was dit wel het geval en konden we gewoon met de boot naar Saint-Tropez.

We hadden een klein uurtje de tijd om even wat te lunchen, dan zou de boot vertrekken.

Na dat kleine uurtje stonden we allemaal stipt bij de haven om te vertrekken naar Saint-Tropez.

Het was een leuke en mooie vaartocht! Het uitzicht was dan ook adembenemend!

In Saint-Tropez hadden we dik een uur de tijd om eens even rond te snuffelen. Het is een mooi stadje, helaas waren heel veel winkeltjes gesloten en werd er veel verbouwd zodat alles klaar zou zijn met het hoogseizoen.

Na daar even rond gesnuffeld te hebben, zijn we weer met de boot terug gegaan naar Sainte-Maxime en met de bus weer terug naar Nice.

Rond half 7 kwamen we weer aan in Nice. Melle en ik zijn toen de stad in gelopen, we waren namelijk van plan om te eten bij het hardrock café van Nice. Daar hebben we super lekker gegeten en heel leuk gelachen!!

Morgen vertekken we weer terug naar Lyon met tussenstop Avignon!

Kusje, knuffel,

Meike

1. Oma May:
    22 maart 2018
    Een belevenis om nooit te vergeten 😍